Tillbaka till, kära skolan.

Första dagen tillbaka i skolan igen, yeah. Direkt när jag kom dit kände jag, fan jag skulle inte gått. Inte kul heller att det var vår längsta dag. Men nu var det avklarat, tjoho. Tyvärr, så har jag en massa saker jag måste verkligen panik panik fixa nu, eftersom jag ligger efter i lite olika ämnen. Och eftersom jag tappat bort och lyckats glömma att lämna tillbaka böcker. Hur lyckas jag? Så sånt måste fixas. Höll på att somna på bussen hem, helt slut alltså. Och nu är det plugg, plugg, plugg som gäller typ resten av eftermiddagen och kvällen. Fuunny. Jag vill soova. NU. Ungefär 1 eller 2 dagar till helg, ungefär 23 veckor kvar till sommarlov. Håll ut.

Dags för plugg, tjoooooho!

Såhär känner jag mig ..

Kommentarer
Postat av: STINA

Känner igen det där.. Mycket :/

2011-01-13 @ 17:46:18
URL: http://stinaalbertina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0