Hej, jag är sjuk.

Vilket betyder no plugg idag, tjoho. Skitskönt att bara kunna vara hemma och vila ut sig, sliten som jag är, seriöst. Men ändå hade jag sett framemot att träffa smolle idag, på sin första skoldag tillbaka i engelska då. Men så blev det ju tydligen inte. Så planer för idag är, dricka massor av te och se på en massa filmer. Myspys. Nu har jag förhelvetes ont i magen, så tänkte gå ner och käka något. Aooh, ont i ryggen hade jag visst också. Greaaat.


MYYS. TE + FILMER. OH YEES.

Kommentarer
Postat av: |A l i c e|

haha nu har du vääärkligen större chans att vinna.... Bööög! men ja jag är sjuk, feber för fan :)

2011-01-11 @ 11:09:42
URL: http://anilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0