Jag är kär i den här lilla rosa.

Hittad på nelly.com. Jag var på hugget direkt när jag såg den, den var underbar och jag ville ha den! Men när man såg kommentarerna och på storlekarna insåg jag; Det var många andra som också ville ha den..
Suck, och så var det med det, behöver ju den i xs/s annars är det ingen idé. Jaja, nån gång måste den ju komma in i rätt storlek i alla fall. Ni ser kanske inte speciellt bra på bilden, men det är delar av spets i klänningen som "revor" typ. Ja, jag tycker den är helt underbar. Vad tycker ni? :)

Jag älskar den ♥

Kommentarer
Postat av: |A l i c e|

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet



Finalisterna är uppe på bloggen nu! Kolla om det blev du, om inte? Rösta gärna :)

kram

2011-01-06 @ 20:04:32
URL: http://anilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0