OSKAR LINNROS, JAG ÄLSKAR DIG.

Åh berns, berns.. Vill verkligen uppleva det där igen. Oskar, åh oskar! Haha, jag vet låter desperat, men jag satt och titta på videorna jag spelade in efter, jag satt och log i timmar! Oskar och hans musik gör mig lycklig, gör mig hel. Men efter man har varit där och upplevt det live liksom, blir det inte likadant att bara sitta hemma och lyssna på hans underbara musik. Jag vill på en ny konsert med honom! Och det ska jag. Ska inte missa en enda. Gud vad underbart det var. Åh herre min gud vad snygg han är live, det är helt sjukt! Snygging nummer 1, säger jag bara. Och eftersom det var en riktig härlig kväll med oskar och clara förstås då, så har jag självklart sparat biljetten, haha! :) Han är så jävla skön live också, åh det är sjukt. Sjukt, sjukt, sjukt underbart. Synd bara att han är typ sådär 13 år äldre, annars hade man ju satsat hårt alltså :p Fast, det gör man kanske ändå, eller vad säger du clara? ;D

Kommentarer
Postat av: Clara

haha jag har också sparat biljetten, sitter på väggen.. skulle inte vara dumt att rama in den förfan ;)

2011-01-12 @ 17:12:55
URL: http://clarar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0