Spenderar denna lördag kväll hemma.


Är helt slut. Galet.
Är hemma ikväll, typ film med brorsan och pappa. Spenderade gårdagen och today hos julia med evelyn. Haha skitkul, först käka vi sen så a, körde vi anden i glaset, vill inte snacka om det, men jag kan säga såhär, alla vi var livrädda efter det, fyfan vad vidrigt ;o Iallafall, senare såg vi på step up 3, älskvärd film, love it! Blev såklart ben & jerrys, och annan tjockismat. Självklart. Much laaater, blev det randomly dans inne på julias rum med musik på hög volym. Sen satt jag och nörda vid datan, medan dom käka ännu mer ben & jerry, och sen somna evelyn runt 1, vaknade igen, och vi fick typ flytta henne.. Och sen somnade jag runt 2, och julia och evelyn tror jag redan hade somnat då. Och idag hade vi planer, men det blev inte av. Istället spenderades 5-6 timmar i julias soffa, och vi tittade på två olika filmer, nörda datan, nörda med telefonerna, och jaaaa. Sen så drog jag hem vid halv sex, och nu har jag käkat och har sjukt ont i huvudet.  Kommer senare recension om filmen knight & day tror jag..

Ser väl på lite filmer ikväll och allmänt tar det lugnt. Imorn fick jag en väldig lust att åka och titta på vinterjackor, jag vill ha en ny! Har såå tröttnat på min gamla, fjällräven, nej fy, jag vill ha en nyyyyyyyy. Men vi får se hur det blir med det helt enkelt..

i brist på bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0