Tv och data yesbox.

Den ljuva sommaren 2010. Ah, ge mig sommar ..

Okej, det kunde faktiskt vara rätt mysigt just nu. Det är rätt mysigt just nu. Snart fredag & allt. Feeeta najs ju. Tagga upp, tagga upp. Lever för helg.. Meen, jag har fortfarande mycket att göra i skolan, alltså helvete, jag blir arg. Min helg ger jag dock inte bort, aaaaaldrig. Ah, nu sitter jag vid datan och ser tv:n och är lite social mot omvärlden. Borde plugga No, men, det är ju faktiskt fredag om typ 3 timmar så. Det skippar vi! Haha, vetefan ens om jag har några speciella planer för helgen, men nåt kul blir väl av.. Tror smolle skulle hänga med till hägernäs imorn, men jag vet inte hur det blir med det, kanske inte blir av. Jaja, vi får se helt enkelt, jag är bara helt överlycklig över att det faktiskt snart är helg. Jag är ju helt över tröttad av allt, så helgen kom verkligen lägligt. Nu ska jag fortsätta kolla på tv & chilla lite innan jag går upp & chillar & lyssnar på daniel adams-rays älskvärda album. Sen ska jag äntligen sova, fyfaaan vad skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0