Godmorgon & godnatt

Fattar seriöst inte vad jag gör uppe nu, när jag kan sova hur länge som helst. Men jag blev väckt när lillebror bråkade med mamma, tack så mycket! Annars har jag ju försäg hela dagen på mig att sova också, eftersom jag är hemma idag. Men jag är så sjukt trött, har sovit så himla lite inatt, har haft riktigt svårt att sova. Vet inte när jag äntligen somnade liksom..

Nu ska jag nog käka nåt, sen får vi väl se vad som händer. Blir en chilldag helt enkelt, men också plugg, som jag aldrig pallade göra igår, haha. Jag måste sluta skjuta upp saker hela tiden, det blir bara jobbigare sen.
Bloggar säkert mer senare, nu drar jag ner och äter eller sover, fast jag pallar inte, är så jädra trött. Godnatt igen.



sommar 10, där var man blond :p jag & jylice sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0