About yesterday.

Godmorgon godmorgon, jag är galet trött. Vaknade nu, mamma kom just in med en smoothie, och här sitter jag och degar i sängen i underkläder. Tjoho, söndagar for the win. Fast nej, jag hatar söndagar. Det är en otroligt seg dag, tur bara att vi inte börjar skolan imorn, utan på tisdag! Wohooo. Inte heller några planer för dagen, segt segt segt.

Gårdagen var haha fan ganska rolig ändå ju. Jag & Sanna åkte till täby vid typ 5, gick runt i affärer ett tag innan vi gick och träffa jylice, linnea och linneas kille. Och sen efter ett tag drog vi oss mot bowling och mötte också upp Sophia. Vi gick in, la alla värdesaker i en kundvagn hahaha, det var en väldigt rolig upplevelse för det låg blandannat lite random grejer där i, tex. EN löshårsbit, haha det var smått random. Sen när vi skulle köra då, så ja, det gick väl bra för dom flesta men. HAHAHAHA, jag suger så groooovt på bowling så det blir kul. Japp, så Jylice vann och jag förlora. Haha, fast det var  fan kul ändå :) Sen efter bowlingen drog vi till donken då klockan var typ 10 över 8, och sen käka vi där tjockisar som man är. Vi satt och snacka där i typ en timme också, så runt 10 över 9 börja jag och jylice rulla mot bussarna. Men vi pallade inte vänta på bussarna, så vi tog taxi hem istället, mycket skönare fan. Och jylice betala, som den sköna brud hon är! ♥


här vill man inte vara med på bild

Susanna var sååå tvungen att fota mig när jag drack cola. vackert

Vackraste bilden på mig också. Jag, susanna & sophia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0