Äntligen hemma efter en såkallad heldag.

Jag är ju inte bara lite slut. Började att Sanna kom vid tolv, och vi var väl här hemma i en halvtimme innan vi liv som vi har drog in till täby centrum. Kollade på rean såklart, haha jag gör det som vanligt, ja det klart. Fick med mig ett par skit snygga leggings från gina, tror jag har sett dom på någon storbloggare också! Sen så tröttna jag och Sanna lite på det dära kanske, så vi satte oss på högsta våningen och bara allmänt snacka. Minns inte om det var efter eller före vi drog och fikade vid espresso house, blev en frappino för mig, såklart. Men ja, eftersom jag skulle iväg till släkten vid halv fyra vart dagen rätt kort. Så mestadels satt vi väl och snacka gamla minnen. Skönt. Skön brud också för den delen! Kärlek! ♥
Vid halv fyra drog jag till släkten med familjen. Haha, dom flesta har nog märkt som jag snackar med på telefon dårå, att jag inte riktigt gillar släktträffar, det är.. Obekvämt. Fast det här var väl okey faktiskt. Fick med mig 700 kr present kort på ginatricot, så hur skulle jag kunna vara direkt missnöjd? :)

Imorn skulle jag träffa Sanna igen, hela dagen den här gången, antingen drar vi till henne eller på bio eller nåt sånt. Det blir riktigt najs det, vi hittar väl på något förstås. Nu ska jag titta på någon film jag laddat ner. Ha en bra kväll, få se om jag lyckas blogga mer idag. PUSS!


Gammal bild på mig & susanna

Kommentarer
Postat av: |A l i c e|

testade den för typ några dagar sen, DEN FUNKAR INTE

2011-01-07 @ 21:29:41
URL: http://anilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0