Nej, nu har jag pluggat färdigt för idag. Faktiskt.

Nu orkar jag seriöst inte plugga mer. Nej, nu får det seriöst vara nog. Skola till kvart över tre idag, & sen nästan 3 timmars plugg ÖVER det. Vad och vem tror dom att jag är? En robot? Nej, nu ska jag ta min fritid, även fast jag har lite saker kvar att göra. Jag som till och med fortfarande är lite sjuk. Inte lyckat, inte lyckat. Men nu har jag gjort min No, så jag borde få MVG på det här så mycket tid jag har lagt ner. Men nuuuu.. Blir det en kopp te & ett avsnitt av desperate housewifes. För vet ni vad? Jag är värd det!


Såhär ser det oftast ut när jag pluggar, sitter i sängen med
papper överallt , försöker hålla ordning på skiten
och med spotify på högsta volym. Det kallar jag
att plugga på hööög nivå.

Kommentarer
Postat av: STINA

sv; Ja och så är man skittrött efter skolan och då ska man sätta sig och plugga på tusen grejer när man har kommit hem och så blir man stressad, osv ;(

2011-01-14 @ 17:55:17
URL: http://stinaalbertina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0