Äntligen fredag!

Fredag igen, tjoho. Hela livet blev en helg. Nu står jag och fixar mig; sminkar, plattar håret osv. Vet inte om jag ska ha kvar sidecut flättorna, ser lite mystiskt ut på mig eftersom jag har utväxt haha, och evelyn säger att jag ser ut som en typ gangster, jag tänker ta det som en komplimang haha! Nej, men kanske har kvar dom under helgen, sen får vi väl se vad som händer helt enkelt. Så sjukt trött jag är, tidigaste dagen idag och vi börjar 8. Hur ska man orka liksom? Som tur är slutarvi tidigt, typ kvart över ett, då måste jag dra hem och fixa rummet, och seeen drar jag iväg med lite folk och senare sover jag med evelyn hos julia. Det blir nog en najs fredag faktiskt, även om inte det kommer bli exakt som planerat! Ni får ta och ursäkta att jag inte bloggat alls mycket och kanske inte kommer göra det så mycket idag heller, men det är helg och fredag, och jag har faktiskt ett liv utanför bloggen också såklart.
Men jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej! Du kanske inte sett det men du blev vinnaren av tävlingen! Maila mig så pratar vi mer om din design!

Kram

2011-01-21 @ 12:11:35
URL: http://feliciabauer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0