Nu är susanna ÄNTLIGEN här.

Jag svär, hon är den mest sega människan i världen faktiskt. Men nu är hon äntligen framme, puuuuust. Nu sitter vi i min säng och dunkar lite musik, jag bloggar & hon leker med tassan. Roligt roligt. Hon är typ helt beroende av katten, och tjatar om att hon också vill ha en kattunge, jahaja liksom. Vi börjar väl dra oss mot täby runt 6, eftersom vi har bowling tid klockan 7 till 8, egentligen 8 till 9, men jylice kunde tydligen inte då, så a, det är som det är. Och sen ska vi käka på nåt mysigt ställe sen efter, hahaha, det blir väl donken som vanligt skulle jag tro. Ja, vi får se med det där helt enkelt, behövs inte bestämmas nu vafan, det blir som det blir helt enkelt. Det ska bli kul fan, disco bowling, hahaha najs najs eller vad? :)


förra vintern, shit vad man förändrats . jag & susanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0