Snart ska jag ut på en kort promenad!

Jag är kanske verkligen inte på humör, men pappa tvingar med mig, dock får jag tydligen bara gå i 10 minuter, mobbat. Men det är för att jag inte ska ta ut mig helt liksom. Så var det med det. Perfekt att den orätta personen jag just inte ville snacka med överhuvudtaget börjar messa. Trevligt. Nej go optimist.

Snacka just med Ellinor, hon kanske kommer hit ikväll, och vi ser väl bara på film och allmänt myser och tar det lugnt. Skönt det. Får fixa mig lite inför det, inte kul att se helt slut ut ju.
Sååja, nu känner jag mig skit stressad, Ellinor stressar mig som fan och säger att jag ska komma till korsningen typ NU? STRESS STRESS STRESS. Uppdatering laaater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0