2011 började inte så bra..

Nej, tänker inte ljuga och spela glad, får vara slut med det nu. Nej, jag mår inte bra just nu, kör på deppmode nu igen va? Ja, jag skulle vilja springa här ifrån och aldrig komma tillbaka.

Tänker inte berätta vad som hänt, det är privat, och har inget med bloggen att göra. Jag kan inte berätta för någon. Jag är besviken, chockad och vet inte vad jag ska göra eller ta mig till. What is going to happen next?

Jag stannar hemma från skolan idag, är inte kappabel att orka gå dit, det har hänt för mycket nu. Jag som tänkte göra 2011 till ett bra år, men som det känns nu så kommer det bli ett riktigt jävla svårt år. Det ända jag säger till mig själv just nu är, be strong. That's on replay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0