Ben & jerrys, time.

Sitter nu med julia och evelyn på julias rum, & käkar ben & jerrys. In my heart. Kvällen och dagen blev inte direkt exakt som planerat kanske, men det vart okeey ändå. Nu är det lördag faktiskt klockan är över 12.

Jag vet, jag vet, jag har uppdaterat förjävligt de sista dygnet, men guys, det är ju helg! Då borde ni ändå inte sitta hemma och läsa bloggar för er själva, haha. Men ska uppdatera bättre resten av helgen, eller kan ju i alla fall försöka, och ny design på ingång senare nån gång, jag vann en design tävling! Kan verkligen behövas ska jag säga..

Nej, men nu måste jag verkligen dra och vara social, innan dom käkar upp resten av ben & jerrys glasen. Söööta cheyer. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0