Blir en liten tv kväll..

På en söndag. Haha, mobbat. Men först var det solsidan, och nu är det snart morden i midsomer, och självklart ligger jag i soffan då fastklistrad vid tv:n.

Solsidan, Tycker programmet är lite ultimate svenne haha, alla svenskar borde känna till solsidan. Sjukt skönt pogram, verkligen!
Morden i midsomer, jag vet inte, men jag seriöst ÄLSKAR morden i midsomer. Jag är helt fast. Och sen är jag typ kär i barnaby, och jag hatar tanken på att han ska sluta.. Morden i midsomer är så mig, och så jäkla bra! Alla andra engelska dektektivserier som tex. miss marple, nej, dom är faktiskt inte ens minst lika bra.

Kommentarer
Postat av: mathilda

fin blogg! följa varandra via bloglovin? kram =)

2011-01-23 @ 21:28:26
URL: http://baratilla.blogg.se/
Postat av: mathilda

sv: bra lägger till dig med nu =)

2011-01-24 @ 07:19:40
URL: http://baratilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0