Tider man saknar med älsklingarna.

Jag & Susanna ♥
Call me name - Chino
Kylie - Akcent

Enda bilden jag har på den här datan från de här tiderna. Sköna tider. Inte som nu. Visst, man var mindre, men man var också friare vafan. Så annorlunda var det då. Det var ju ändå kanske inte så länge sen. Skitsamma, saknar det här. Saknar den här sjukt galna och konstiga klassresan.
Haha, den där klassresan var verkligen helt random. Det var en mardröm, jag trodde seriöst att ledarna skulle massmörda oss eller nåt. För dom bettede sig så sjukt skumt, obehagligt. Och en kille hade dött där berättade dom, och dom hade hans ansikte informad i lera eller vad det är, och så låg den där på en kulle så att alla kunde titta. Nej, inte obehagligt. Men jag fattar fan inte hur vi lyckas, för jag ska säga er att vi ställer till med mycket där. Men ändå hade vi jävligt kul. Badade i typ 9 gradigt vatten, var tvunga att smita in ikillarnas stuga på natten flera gånger för att vi halvt blivit utslängda, hamnade i bråk med några som vi nog alla tyckte var alldelles för patetiska, för dom gick bland annat in och rotade i våran stuga. Hahaha, fan vad lack vi blev. Och när vi skulle ut och segla åkte vi ensam ut med en ledare, men idioten kör rakt in i en enorm våg, så vi blir totalt genomsura. HAHA, saker att skratta åt i efterhand. Så istället åkte vi in och åkte kanot. Mycket roligare. Cheyer, minns ni SAM sjön? I do. Och den där pinnen som såg ut som en krokodil haha. Underbart mycket minnen det där, underbara minnen. Skulle fan vilja göra om allt.
Tjejen där uppe på bilden, till höger är Susanna saleh. Bilden är också från klassresan förresten. Susanna, tack för att du var med och gjorde den där jävla klassresan så jävla skön. Dom där låtarna har minnen om oss så det skriker. Herregud. Tider, det var tider det. Jag älskar dig min sjuka syster SUSANNA SALEH! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0