Hemma från romme, trött eller vad?


Hemma från romme, otroligt trött.
Tittar på jackor och mössor på internet, planerar vad jag ska köpa haha.. Var en rolig dag idag, lite random, men ah, det var super mysigt. Alice snowboard började krångla efter 1 åk, så vi var tvungna att gå till servicen och sen till verkstaden. Men sen var det ut i backen!

Hade inte åkt på två, tre år ungefär, så i början gick det kanske inte så speciellt bra, så helt sjukt ut, haha. Och alice och jag, eller i alla fall jag ramlade nästan varje gång vi skulle gå av liften, hahaha, fan vad folk garva. Alice lurade mig att åka svarta backar, så det var fan inte kul.. Sen så käka vi lunch och senare så fikade jag och alice och satt och drack latte inne på cafét i en timme och bara snacka skit. Sen blev det mer skidor, och sen så gick vi till bussen och åkte hem!


Några random kommentarer man fick i skidbacken:

'Åt mig, från några killar från våran skola som tyckte att jag fegade ur på svarta backen:
"TRILLA, TRILLA, TRILLA, TRILLA!"
Hm, tack så mycket för omtänksamheten, men jag klarade faktiskt av backen utan att trilla!'

'Till alice, av en man i typ 45 års åldern som satt i en stolslift över oss, när alice trilla ner i ett hål och försökte kravla sig upp:
"Det går fortare nerför än uppför!"
HAHA, jag tyckte det här var väldigt roligt.'

'Till mig och alice, från några killar i 20 års åldern som satt i en stolslift över oss, när vi åkte nerför backen:
"Eyy, brudar vänta! Åk med oss i stället!"
Fast, haha nej.

Bussresorna spenderades med 2 skräckfilmer, musik och en massa snaaack. Trångt vart det också när alla skulle se på min lilla minidator, haha. Mina ben typ domna för att the little guy, dk låg och ålade runt i mitt knä hela tiden, mellan mig och alice. Men det var en skit lyckad dag, woo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0