Men godmorgon ..

Jag är DÖD. Vaknade kände tjaa, jag mår väl okey, planerna blir väl av trots allt. Tjiho! Men sen poffpang fick jag världens huvudvärk så jävla obehagligt. Så jag gick ner för att dricka massa vatten, och sen kom på att juste kanske borde äta nånting. Herre min gud, ingen bra idé, ingen bra idé. Fick världens kräk känslor och sprang in på toan. Som tur spydde jag inte, men man hade ju ingen direkt mat lust sen. Så jag gick och la mig och sov, för jag pallade verkligen ingenting. Så var planerna för dagen förstörda. Jippie.

Japp, imorse var jag glad, nu är jag.. A R G. IDIOT IDIOT. Nej jag ska förbli optimist. Japp japp. Fyfan för kärlek. Så godmorgon alla glada ..!


åh, pankakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0