Nu är jag hemma igen..!

.. Och fick faktiskt med mig shopping hem såklart!

Det var helt otroligt, super lite folk i täby centrum, skönt eller vad liksom? Och lilla ellinor som försöker lura mig och säger "Allt är nästan slutsålt, snälla kom hem till mig istället pallar inte åka och shoppa idag." Jadu, nej jag hoppar inte över att shoppa det gör jag inte. Haha, och nu är jag fett seg. Ligger i sängen i min lilla hålla här borta någonstans i snöstormen och lyssnar på musik och messar iklädd min super mysiga nya kofta. Just too keep you update with the news ofcourse.

Juste, jag glömde berätta om kvällen igår. Jag gick en kort promenad och gick och mötte upp Ellinor vid typ 9, och sen drog vi hem till mig och satte oss och titta på Göta kanal, haha. Fanns ju fan inget annat på tv, så ja, den är ju fan rolig. Och efter det låna hon datan och jag fick för mig att göra om en vanlig tröja som jag inte gillade till en magtröja. Haha, det vart lite.. Speciellt.

Planerar även inför imorn lite smått, det jag vet nu är att älsklingen Susanna kommer på förmiddagen och så ska väl vi hitta på nåt kul då, inget inplanerat speciellt. Det skulle vi ta imorn sa vi. Så morgondagen spenderas troligen med bästa!
Plagg också kommer i dom snaraste inläggen tror jag.
Bild på mig från idag, inte världens finaste, men vafan jag har varit sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0