På tal om trött

Jag är slut, efter två dagar i skolan nu och massa efter plugg. Åh, så sjukt inte najs alltså. Sitter i sängen nu och käkar nån skit äcklig fil, men är man hungrig så är man. Gick just upp för att få lite lugn, eftersom mamma och lillebror just kom hem. Håller på och tittar lite på reklam och fixar det, men jag fattar inte hur man gör på just den här sidan, seg som jag är. Men det ska fixas, och sen måste jag plugga igen också, roligt roligt. Eller jaa, om jag inte har dött vid det laget. Hatar stress. Fryser gör jag också för den delen. Och jag är gaalet trött. Men imorn, då är min räddning, då är det fredag, tjoho! Vääääääldigt skönt ska det bli med helg, wiho.


Happy face när man ska till skolan, alltid. (mahaha, fuckface)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0