Skulle åkt iväg idag med familjen..

Men nej. Verkar inte som att det blir av, eftersom jag fortfarande är sjuk. Fast, vi får se, jag kanske hänger med i alla fall. Dom skulle till cosmonova och se på nått, nästan allt är bättre än att bara ligga här hemma och sjuka sig.. Om jag orkar följer jag väl med, men jag tror ändå inte att jag kommer orka.

Idag ska vara sista dagen jag är hemma, för jag tänker faktiskt bli frisk nu. Säger det hela tiden för mig själv, men nu har jag ju varit hemma i typ en vecka och varit sjuk så det går ju rätt misslyckat. Så nu sitter jag här med ännu en kopp te, haha, nej nu får jag sluta alltså. Tror jag kommer att lägga upp bilder sen på vad jag köpte förut på mellandagsrean, vart rätt nöjd faktiskt, billigt vare.

Och sen när jag blir frisk bär det ju av till januari rean, såklart!

Bild från i somras
Den här platsen är typ underbar, och det var jag och ellinor som hitta den!
Det var en nästan en helt slät stor platt sten, som vette ut mot hela havet.
HAHA, det komiskaste är att man bara kan komma dit med kanot.
Älska sommaren, älska skärgården, älska den där gamla kanoten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0