Skulle uppdaterat igår kväll, men så blev det inte..

Utan godmorgon blev det helt enkelt igen..

Jag hoppades in i det sista på att bli frisk tills idag, but nooo. Är i alla fall bättre nu, bara halsen kvar att bli frisk i. Mami ska iväg och köpa halsmedicin senare, så det borde vi nog fixa. Annars är jag färdig för att dra ut på januarirean!
Gal1 mycket pengar känns det som att jag har just nu, frågan är vad man ska spendera på vad. Älskar ju att shoppa kläder såklart men.. Min garderob börjar säga emot lite smått. Går knappt att stänga. Det är komiskt. Men jag har inga problem med att rensa ut gamla kläder och få in lite nytt, det är ju bara väldigt awesome! Men funderar på att spara till nåt liksom..  Värdefullt istället? Typ en resa. Det vore riktigt kul. Men vi får se hur det blir med det. Men ändå, en tanke..
Jaa, nu sitter sjuka jag här och dricker te och blir bokstavligt tvingad till att äta. Ni anar inte hur äcklad jag är, har inte känt mig hungrig på en vecka, gör fortfarande inte det. Känner bara den där känslan när man är riktigt äcklad för mat. Får alltid så när jag är sjuk, det är ganska skönt egentligen, och så rasar man i vikt också haha.
Te kan man alltid lita på, inte äcklande

Kommentarer
Postat av: Linnea♥

SV: Aww, tack sötaste♥

Skit bra att du skaffat blogg gumman! :D

2011-01-04 @ 11:04:38
URL: http://quensa.blogg.se/
Postat av: caroline :)

jag är också sjuk :P har du inte varit på mellandagsrean än? jag finns här ifall du inte vill gå själv :D

2011-01-04 @ 11:16:56
URL: http://typcarrow.blogg.se/
Postat av: Linnea♥

SV: Aw tack än en gång du är också skit

fucking jävla snygg :) !♥

2011-01-04 @ 11:26:52
URL: http://quensa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0