Snart var den sega dagen slut.

Tjoho, säger jag bara. Har legat och degat i sängen och först kollat på scooby doo, wiiiho, och sen några gamla avsnitt av desperate housewifes. A, så har min sega dag varit. Skit kul. Men imorgon, sista lediga dagen ska jag göra nåt kul, tror jag skulle dra och träffa susanna och ellinor. Eller så skulle jag träffa en annan, men vi får se om jag pallar träffa honom, som han drygar. Yes, nu snart blir det morden i midsomer, jag ääälskar det. Jag har lite udda smak val vad gäller filmer & program känns det som ibland hahaha. Japp japp, imorn var sista dagen innan skolan börjar igen, megadepp. Då man ska sig upp sjukt tidigt på morgonen, passa just den bussen, gå typ 6 timmar i skolan och sen en massa läxor och prov och skit och hit och dit. Nej, jag längtar inte. Jag hatar vad som kallas vardagar, alltså samma sak heeela tiden. Det ska hända något i mitt liv! Sån är i alla fall jag. Måndag till fredag blev en kedja kring min fot. Den texten känns så rätt alltså..


Bild från igår , efter bowlingen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0