Tänker inte längre acceptera att jag kanske är lite sjuk

Nej. Nu är jag frisk. Jag bryr mig inte. Har ingen feber, är as pigg osv. Det ända är väl isåfall att jag hostar lite. Men vet ni vad? Det skiter jag fullständigt i!

Japp, så vet inte om mamma ville att jag skulle lämna huset idag, vi får väl se.. Men om jag lyckas få tag på någon så kanske nån kan komma och hålla mig sällskap haha. Imorn ska jag isåfall nog åka och shoppa, äntligen! Får snacka med öster, hon sa att hon kunde hänga med. Du kan ju höra av dig om du ser det här :)
Vaknade alldelles nyss då av att hem telefonen ringde, och jag halv ramlade ut ur sängen och svara. Då frågade pappa om jag ville ha mat från max? Hmmm.. Vem tackar nej till nåt sånt? Inte jag just nu i alla fall haha.
Så min frukost kommer väl nog snart alltså, och så länge ska jag nog börja fixa mig.

Så god morgon på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0